Bu yolda kaza yaptım kol ve bilek kırık mahkemeye baş vurucam sizce ne olur düşüncenizi merak ediyorum - Erdem Avşar
Gurubumuzda yaptığı kazayı paylaşan arkadaş için herkes bir öneri verdi, paylaşarak sizde destek verin hatası olan cezasını bulsun. Facebook gurubumuza kaydolarak önerinizi yazabil...
Bu yolda kaza yaptım kol ve bilek kırık mahkemeye baş vurucam sizce ne olur düşüncenizi merak ediyorum - Erdem Avşar
0 Yorum
Yorum Yaz
Yorum yazmak için üye girişi yapmalısınız.